Monday 12 March 2012

Allah I'm Here!... Allah I'm Here!... I'm Here! ... Right Here...!



Huhuhu... This is photo of human beings. 
Manusia yang pernah hidup &  sedang hidup atas muka bumi Allah.
Kecik nak mampus!

---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  

Aku yang nengok pun tak leh nak beza 
& cam mana sekor di kalangan bertrillion-trillion populasi dunia neyh.
Sama jah aku nengoknya. Tak der yg istimewa.



Kalo ada yg duk tergedik-gedik lambai-lambai aku pun aku tak nampak gamaknya.
"Eva...! Ko nampak aku tak? ... Ni sini ni Eva! Aku neyh..."


---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  ---  


Camner lah aku nak pandang weiii... Cam ner lah aku nak notice akan kewujudan ko tu?
Who the hell 
do you think you are encik/cik/tuan/puan/dato'/datin/tan sri/puan sri/tun/toh puan/tengku/tuanku semut yang aku nak zoom in & hadap sangat kat ngko neyh?

.

No comments:

Post a Comment